reede, juuni 09, 2006

Ma sain eile paki! SP8 tegutseb!
Käisin pakil järgi tööle minnes ja kuna fotokat kotis pole, on kinniste pakkide pilt selline kehv telefonivariant. Aga pilti pidi tegema, sest asjad olid toredalt kuldsesse paberisse pakitud. I got package yesterday! SP8 rules!
Cause I visited post office on the way to work and I don't have camera in my bag, this first photo is really bad. But I had to make it. Things were so nicely wrapped in golden paper.

Sees olid : 1. Huulesalv - tõeline heaolutoode.
2.Mõõdulint - mõnusas nahkvutlaris, hea taskus kaasas kanda.
3.Märkmik - taaskasutatud paberist.
4. Kena kaart - lambad vaatavad nüüd seinalt vastu!
5.Valge shokolaad - täna hommikul tehtud pildil on veel kinni, näete jah!(Enam ei ole, pärast pildi tegemist avasin kohe.)
In there, were: 1.Lipsalve - real wellbeing product!
2.Tape measure - in leather vutlar, small enough, to put in pocket.
3.Notebook - made of recycled paper.
4.Card with really beautiful woolwearers. They are watching me now, from wall.
5. White chocolate - it's still unopened in the picture I took this morning, can you believe it! (Well, not anymore. I opened it right after.)
THANK YOU, SP!
(I still haven't decided, if I want to know, who you are. It seems, kind of, more interesting, if you don't. )

Kleidi saingi kolmapäeva õhtuks valmis, aga pilti ei jõudnud enam teha. Andsin saajale üle, kui ta majast väljuma hakkas. Lõpp kiskus äärmiselt kiireks ja pingeliseks, mis pani mind jälle endale lubama, et selliseid projekte rohkem ette ei võta. Tulemus pole ka suurem asi, sest väikesed heegeldatud motiivid sattusid aukudesse, mis olid tehtud suuremate jaoks. Kommunikatsiooniprobleemid! Loodetavasti mingil hetkel tuleb siiski ka pilt. Ehk saan asja veel hiljem pisut parandada.
I did finish the dress in wednesday evening, but there is no picture. I just finished it in very last minute. Once again, I promised myself, this will be the last time I do this kind of projects. The result wasn't very good, cause I had to put small crocheted motifs into spaces, which were made for bigger ones. Communication problems! I hope there will be pictures, too, in the future. Maybe I even can modify it at some time.

Kommentaare ei ole: