I sent one skein of Estonian wool to Dana in Knitters Treat Exchange swap and promised to put here some links of what locals do with it. But surprise-surprise, the beautiful shawls were only things I found. The makers Tiina and Kati both have bilingual blogs, but the other language is German.
P.S. Heidi pointed out, that Tiina has made more of those fine shawls. I really like this Kiri.
7 kommentaari:
Tiinal on varem ju ka hästi ilus vikerkaarevärviline rätik.
On või?
Lähen otsin edasi.
Ja siis on nt Ing.teinud eesti villasest valge Kiri ja vist sukad ka. Ning kas mitte Kriuksil ei ole värvimist ja kudumist?
Hi Marion! Thanks for the links to the beautiful shawls! I found the pattern by searhing for "Kiri" on Google and found it! I saved a copy and added that to the project list!
Thanks again for the treats!
Mina olen lapsele kampsuni ka kudunud - selle siin. Kamps on mõnus ja pehme ja soe... tuleb vist üks samasugune tüdrulikum ka teha :)
Minu viimane kommentaar oli rohkem selles laadis, et millegipärast tundus mulle, et eestlased teevad oma villasest üldse vähe:) Mitte, et just sellisest mitmevärvilisest lõngast.
Postita kommentaar